Z tego co wiem, to w tej firmie mają hamownię obciążeniową Vtech
Błędy silnika BFQ
Zwiń
X
-
Błędy silnika BFQ
witam koledzy i koleżanki
ostatnio moja Skodzinka miała problem z odpalaniem na ciepłym silniku więc podpiąłem kompa a tam błędy które dało się skasować:
-Masowy przepływomierz powietrza - G70
-Bank 1, system dawkowania paliwa x2
-System EGR (powtórnego przepływu spalin) x2
-System odpowietrzania zbiornika paliwa.
Czy ktoś może mi powiedzieć co się dzieje z silnikiem, ewentualnie co jest do wymiany?
Nie zauważyłem spadku mocy, jedynie co to czasem rozgrzany silnik wyłączony pod np sklepem po kilku min nie chce odpalić, trzeba kręcić kilka razy 3-4 i dopiero wtedy odpala.
Proszę o pomocbył: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04
komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.
-
-
niestety, ja nie posiadam odpowiednich programów do sczytywania błędów, robił to znajomy, któremu w programie pojawiały się tylko te nazwy, nie było kodów błędu.był: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04
komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.
Komentarz
-
-
to musisz podjechać jeszcze raz na diagnostyke i odczytac ponownie kody błędówOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 06A 906 033 BG
Component and/or Version: SIMOS33 1.6l 2V 00HS4600
Software Coding: 00031
Work Shop Code: WSC 31480
Additional Info: TMBDX41U942888618 SKZ7Z0C2257973
6 Faults Found:
17811 - EGR System: Regulation Divergence
P1403 - 35-10 - - - Intermittent
17811 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1403 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16485 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0101 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1
P0172 - 35-10 - - - Intermittent
16556 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0172 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17925 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1517 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
wszystkie błędy zostały skasowane po czym spróbowałem odpalić, problem pozostał a z nim jeden błąd:
16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1był: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04
komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.
Komentarz
-
-
Jak możesz to podmień- 1-szą sonde lambda.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez logan_xBłąd za bogatej mieszanki może mieć wiele przyczyn
Na początek możesz sprawdzić zawór EGR i przepływomierz bo są błędy z nimi związane.
Przepływomierz warto by podmienić na inny, a EGR przeczyścić.
Możliwe, że któryś z błędów jeszcze się powtórzy jak przejedziesz kilkanaście kilometrów.
Zamieszczone przez rOBERTO795Jak możesz to podmień- 1-szą sonde lambda.był: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04
komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.
Komentarz
-
-
nie, jestem przeciwnikiem gazu w autach
[ Dodano: Pią 30 Sie, 13 12:49 ]
EGR wyczyszczony, przepustnica też... tak mechanik powiedział.
parę dni spokoju i znowu nawrót problemu + dodatkowo podwyższone spalanie :/
błędy:
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 06A 906 033 BG
Component and/or Version: SIMOS33 1.6l 2V 00HS4600
Software Coding: 00031
Work Shop Code: WSC 31480
Additional Info: TMBDX41U942888618 SKZ7Z0C2257973
7 Faults Found:
16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1
P0172 - 35-10 - - - Intermittent
17925 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1517 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16555 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0171 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17811 - EGR System: Regulation Divergence
P1403 - 35-10 - - - Intermittent
16485 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0101 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17811 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1403 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
Czy sonda Lambda do wymiany?
[ Dodano: Pon 16 Wrz, 13 16:45 ]
przejechałem się do innego mechanika i tak:
wyczyszczona przepustnica, przepływka, EGR i czujnik temperatury wymieniony i po problemie
Auto odzyskało trochę mocy, której utraty nie zauważałem.
EGR też będzie do wymiany bo się zacina czasem.
koszty 350zł
dzięki za zainteresowaniebył: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04
komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.
Komentarz
-
-
Witam
Również posiadam Octavię z silnikiem BFQ. Po podpięciu pod kompa wywala mi takie błędy:
16555System zbyt ubogi (strona 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16514Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17658Czujnik poziomu paliwa - sygnał za mały brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Przebieg 147tys km. Auto wcześniej miało LPG. Teraz jeździ tylko na paliwie. Utraty mocy nie zauważyłem. Kontrola check engine zapaliła mi się przy niskim stanie paliwa. Skasowałem błędy, zatankowałem i po paru kilometrach znów mi się zapaliła. Spalanie nie wzrosło, moc wydaję się nie zmieniona, nie kopci, auto świeżo po wymianie rozrządu, filtrów.
Co może być przyczyną? Nie ma to wpływu na pracę silnika ani na spalanie, ale jest denerwujące (nikt chyba nielubi jak coś się świeci na blacie).
Po skasowaniu błędu na razie nic nie wyskoczyło, ale to kwestia przejechaniu pary kilometrów zapewne. Ostatnio po przejechaniu ok 40 km wyrzuciło mi błedy i kontrolka się zapaliła.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez prybo16555System zbyt ubogi (strona 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16514Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17658Czujnik poziomu paliwa - sygnał za mały brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17658 sprawdzić kable i wtyczka przy czujniku poziomu paliwa.był: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04
komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_osprybo, a to teraz auto juz nie ma lpg?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pryboZamieszczone przez piotrek_osprybo, a to teraz auto juz nie ma lpg?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_osale to jakoś "zaślepione" są te wyjścia czy jak? Bo może przez to kolektor nieszczelny.... a od spodu patrzyłeś? W miejscu koła zapasowego też?
Komentarz
-
Komentarz